Όνομα: | Κορνελάκη Αθηνά – Χριστίνα |
Βαθμίδα: | Επίκ. Καθηγήτρια (επί θητεία) |
ΦΕΚ Διορισμού: | ΦΕΚ Γ΄ 1931/28-7-2023 |
Τηλ./Fax: | 26510 05680 |
Website: | – |
e-mail: | akornelaki@uoi.gr |
Γραφείο: | 2ος όροφος, Π.Τ.Ν. |
- Τυπική και μη τυπική εκπαίδευση στις φυσικές επιστήμες
- Κοινωνικο-πολιτισμική στροφή στις φυσικές επιστήμες
- Μουσειοπαιδαγωγική και φυσικές επιστήμες
- Ανάπτυξη διδακτικού υλικού σε ποικίλα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα για το νηπιαγωγείο
- Αξιολόγηση διδακτικών παρεμβάσεων σε τυπικό και μη τυπικό πλαίσιο μέσω της κοινωνικο-πολιτισμικής θεωρίας της Δραστηριότητας
2022 | Εξειδικευμένη Επιμόρφωση 8 μηνών (300 ώρες εξ αποστάσεως) «Μουσειακή Εκπαίδευση», Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
2019-2022 | Μεταδιδακτορική έρευνα στο πεδίο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και της Μουσειοπαιδαγωγικής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Θέμα: Εκπαιδευτικά Προγράμματα Φυσικών Επιστημών στη Μη τυπική Εκπαίδευση. Το πλαίσιο SciEPIGI στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών. |
2018 | Διδακτορικό Δίπλωμα στο πεδίο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και της Μουσειοπαιδαγωγικής από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Θέμα: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων από τον κόσμο των Φυσικών Επιστημών για μη τυπικά περιβάλλοντα μάθησης, υπό το πρίσμα της Θεωρίας της Δραστηριότητας. Βαθμός τίτλου: Άριστα 10 |
2014 | Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών, Σχολή Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Βαθμός πτυχίου: Άριστα 8,70 |
- Πλακίτση, Κ., Σταμούλης, Ε., Κολοκούρη, Ε., & Κορνελάκη, Α. Χ. (Επιμ.). (υπό δημοσίευση). Ερευνητικές και διδακτικές προσεγγίσεις για τις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση. Αθήνα: Πατάκης
- Κορνελάκη, Α. Χ. (2023). Οι εκπαιδευτικές αξίες των εκθεμάτων ως γέφυρες για τη σύνδεσή τους με τις φυσικές επιστήμες και το σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Έρευνα στην Εκπαίδευση, 12(2), 133–144. https://doi.org/10.12681/hjre.34957
- Kornelaki, A. C. (2023). Exploring early graders preconceptions about air within non-formal settings. Mediterranean Journal of Education, 2023, 3(1) 39-49 ISSN: 2732-6489
- Kolokouri, E., Kornelaki, A. C., & Plakitsi, K. (2023). Opening dialogues in education connecting science, environment, and health. A cultural historical perspective. In C. R. Kranz, M. da Apreentação Barretto, & M. G. D. Facci (Eds.) Psychology and Education in dialogue with the Historical-Cultural Theory [Unpublished manuscript]. Center for Research in Historical-Cultural Psychology, t UFRN
- Kaliampos, G., Kotsis, K. T., & Kornelaki, A. C. (2023). A critical analysis of the democratic argument for teaching science: the case of cell phones. The European Educational Researcher, https://doi.org/10.31757/euer.621
- Katsidima, M. A., Lavidas, K., Kornelaki, A. C., & Kaliampos, G. (2022). An investigation on alternative ideas on thermal phenomena of pupils with learning difficulties and typical development aged 4-7 years old. SN Social Sciences, 3: 15 https://doi.org/10.1007/s43545-022-00603-5
- Paskou, K., Kornelaki, A. , & Kaliampos, G. (2022). Designing teaching activities for kindergarten: student-teachers’ proposals for the rainbow. Mediterranean Journal of Education, 2022, 2(2), 39-46
- Potsikas, M., Prouska, K., Efthimiou, G., Plakitsi, K., Kolokouri, E., Kornelaki, A. C. (2022). Marble Sustainability Matters: An Educational Programme on Marble, Integrating Science, Culture and the Environment. Journal of Social Sciences, 2 (37), 132-146 DOI: https://doi.org/10.15181/rfds.v37i2.2428
- Kornelaki, A. C., & Plakitsi, K. (2022). Reflection on a training seminar about science education programs in museums of general interest. Journal of Global Research in Education and Social Science, 16(2): 7-26
- Κορνελάκη, Α. Χ., & Πλακίτση, Κ. (2022). Απόψεις εκπαιδευτικών της περιφέρειας Ηπείρου για τη συμβολή του μουσείου στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών. Επιστημονική Επετηρίδα, Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, 15(2), 48-79 https://doi.org/10.12681/jret.30410
- Κορνελάκη, Α. Χ., & Πλακίτση, Κ. (2022). Στάσεις εκπαιδευτικών της περιφέρειας Ηπείρου για τη διδασκαλία φυσικών επιστημών. Νέος Παιδαγωγός Online, 31, 199-209 ISSN: 2241-6781
- Κορνελάκη, Α. Χ., Πλακίτση, Κ. (2022). Γέφυρες μεταξύ θεμάτων Φυσικών Επιστημών και εκθεμάτων Μουσείων γενικού ενδιαφέροντος υπό το πρίσμα της Θεωρίας της Δραστηριότητας και το Πλαίσιο Σχεδιασμού SCIEPΙΜGI. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, 82-83, 37-65
- Kolokouri, E., Kornelaki, A. C., Plakitsi, K. (2021). Museum Science Education in the Pandemic Era. Regional Formation and Development Studies, 34(2), 92–105
- Kornelaki, A. C., Plakitsi, K. (2020). Educational Program «Thunderbolt hunt»: An Analysis with the «Experimental-Genetic Method», Cultural-Historical Psychology, 16 (3), 38-46.
- Κορνελάκη, Α. Χ., Πλακίτση, Κ. (2019). Το κυνήγι του χαμένου κεραυνού. Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μαθητές 5-9 ετών στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ιωαννίνων. Στο Π. Παντίδος (Επιμ.) Ο Ρόλος των Φυσικών Επιστημών στην Προσχολική Εκπαίδευση (439-460). Αθήνα: NewTech Pub Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών