Όνομα: | Πλακίτση Αικατερίνη |
Βαθμίδα: | Καθηγήτρια |
ΦΕΚ Διορισμού: | 204/07-03-2017, τ. Γ΄ |
Τηλ./Fax: | 26510-05771/5842 |
Website: | – |
e-mail: | kplakits@uoi.gr |
Γραφείο: | 2ος όροφος, Π.Τ.Ν. |
- Θεμελιώδεις έννοιες των Φυσικών Επιστημών.
- Κοινωνικο-πολιτισμική στροφή στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών.
- Επιστημολογικός πλουραλισμός.
- Φυσικές Επιστήμες – Κοινωνία – Τεχνολογία – Περιβάλλον.
- Μεταφορά της θεωρίας της δραστηριότητας (Cultural Historical Activity Theory) στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών.
2001 | Διδακτορικό δίπλωμα από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Βαθμός: Άριστα. Θέμα: Οι αντιλήψεις των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την έννοια του χρόνου και οι επιπτώσεις τους στην κατανόηση εννοιών των Φυσικών Επιστημών. Μια πρόταση για διαθεματική διδακτική διαμεσολάβηση. |
1997 | Δίπλωμα Ειδίκευσης στις Φυσικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση.Μεταπτυχιακό Τμήμα Σπουδών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στον τομέα Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος. Βαθμός: Άριστα (9,88) |
1995 | Δίπλωμα διετούς μετεκπαίδευσης στις Επιστήμες της Αγωγής. Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης, Τμήμα Γενικής Αγωγής. Βαθμός: Άριστα (9,71). |
1986 | Πτυχίο Παιδαγωγικής. Παιδαγωγική Ακαδημία Φλώρινας. Βαθμός: Λίαν καλώς (8,40). |
1983 | Πτυχίο Φυσικής του Τμήματος Φυσικής της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών. Βαθμός: Λίαν καλώς (6,76). |
1977 | Απολυτήριο Λυκείου. Ομήρειο Λύκειο Νέας Σμύρνης, Αθηνών. Βαθμός: Άριστα (19,4). |
Kolokouri, E., Nanni, E., Plakitsi, K. (in press). Planet 2030 and Inclusion for Sustainable Development. In A., Zeyer & R., Kyburz-Graber (Eds.). (in press). Science | Environment | Health. Towards a Renewed Pedagogy for Science Education, 2nd Ed. Dordrecht, Boston, London: Springer Verlag.
Kornelaki, A.C., Plakitsi, K. (2020). Educational Program «Thunderbolt hunt»: An Analysis with the «Experimental-Genetic Method». Cultural-Historical Psychology, 16(3), 38-46.
Koumara, A., Plakitsi, K. (2020). Using CHAT to Address the Nature of Scientific Knowledge Aspects on a PD-Program for Greek Science Teachers as a Cycle of Expansive Learning. Cultural-Historical Psychology, 16(2), 61–68
Kolokouri, E., Kornelaki, A.C., Plakitsi, K. (2019, April). Introducing a New Socio-Cultural Tool for Science Education in First Grades: Scopes. Paper presented at the ISCAR2019: Crisis in contexts, Ioannina, Greece
Νάννη, E., Κολοκούρη, Ε., Πλακίτση, Κ. (2019). Το δικαίωμα στην (συν)-εκπαίδευση μέσω των 17 στόχων βιώσιμης ανάπτυξης και την Agenda 2030. Στο Α. Γιώτσα (Επιμ.). Ανθρώπινα Δικαιώματα και Εκπαίδευση (41-59). Αθήνα: Gutenberg – Δαρδανός.
Maidou, A., Plakitsi, K. & Polatoglou, H. (2019). Knowledge, Perceptions and Attitudes on Education for Sustainable Development of Pre-Service Early Childhood Teachers in Greece. World Journal of Education, 9(5), 1-15.
Δώνη, Ε., Πλακίτση, Κ., Βαμβακούση, Ξ. (2019). Αξιολόγηση ομοτέχνων στο πλαίσιο της πρακτικής άσκησης μελλοντικών Νηπιαγωγών στις Θετικές Επιστήμες. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, 2019(72-73), 60-76.
Κουμαρά, A., Πλακίτση, Κ. (2019). Τα αποτελέσματα Ελλήνων μαθητών της Γ΄ Λυκείου σε διεθνή έρευνα για τη γνώση των χαρακτηριστικών της Επιστημονικής Διερεύνησης. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, 2019(72-73), 77– 94.
Kornelaki, A. C., Plakitsi, Κ. (2018). Thunderbolt hunt. Educational Program for students from 5 to 9 years old in the Archaeological Museum of Ioannina, World Journal of Education, 8(4), 87-101.
Kornelaki, A. C., Plakitsi, K. (2018). Identifying Contradictions in Science Education Activity using the Change Laboratory Methodology. World Journal of Education, 8(2) 27-45.
Γκουλγκούτη, Α., Πλακίτση, Α., Στύλος, Γ., Γαβριλάκης, Κ., Κώτσης, Κ., (2018). Περιβαλλοντικός Γραμματισμός στην Ελλάδα: Η συμπεριφορά των μελλοντικών εκπαιδευτικών προς το περιβάλλον. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, (68-69): 37-51.
Κολιός, Ν., Νάννη, Ε., & Κολιός, Γ. (2018). Διαχείριση ενδοσχολικών συγκρούσεων στο πλαίσιο της θεωρίας της δραστηριότητες: Μια μελέτη περίπτωσης. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, 66-67, 94-101. ISSN: 1792-3166
Πλακίτση, Κ., Σταμούλης, Ε., Θεοδωράκη Χ., Κολοκούρη, Ε., Νάννη, Ε., Κορνελάκη, Α. (2018). Η Θεωρία της Δραστηριότητας και οι Φυσικές Επιστήμες: Μια νέα διάσταση στην STEAM εκπαίδευση. Αθήνα: Gutenberg – Δαρδανός.