A.c. Kornelaki Web
Όνομα: Κορνελάκη Αθηνά – Χριστίνα
Βαθμίδα: Επίκ. Καθηγήτρια (επί θητεία)
ΦΕΚ Διορισμού: ΦΕΚ Γ΄ 1931/28-7-2023
Τηλ./Fax: 26510 05680
Website:
e-mail: akornelaki@uoi.gr
Γραφείο: 2ος όροφος, Π.Τ.Ν.
  • Τυπική και μη τυπική εκπαίδευση στις φυσικές επιστήμες
  • Κοινωνικο-πολιτισμική στροφή στις φυσικές επιστήμες
  • Μουσειοπαιδαγωγική και φυσικές επιστήμες
  • Ανάπτυξη διδακτικού υλικού σε ποικίλα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα για το νηπιαγωγείο
  • Αξιολόγηση διδακτικών παρεμβάσεων σε τυπικό και μη τυπικό πλαίσιο μέσω της κοινωνικο-πολιτισμικής θεωρίας της Δραστηριότητας
2022 Εξειδικευμένη Επιμόρφωση 8 μηνών (300 ώρες εξ αποστάσεως) «Μουσειακή Εκπαίδευση», Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
2019-2022 Μεταδιδακτορική έρευνα στο πεδίο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και της Μουσειοπαιδαγωγικής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Θέμα: Εκπαιδευτικά Προγράμματα Φυσικών Επιστημών στη Μη τυπική Εκπαίδευση. Το πλαίσιο SciEPIGI στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών.

2018 Διδακτορικό Δίπλωμα στο πεδίο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και της Μουσειοπαιδαγωγικής από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Θέμα: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων από τον κόσμο των Φυσικών Επιστημών για μη τυπικά περιβάλλοντα μάθησης, υπό το πρίσμα της Θεωρίας της Δραστηριότητας. Βαθμός τίτλου: Άριστα 10

2014 Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών, Σχολή Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Βαθμός πτυχίου: Άριστα 8,70
  • Πλακίτση, Κ., Σταμούλης, Ε., Κολοκούρη, Ε., & Κορνελάκη, Α. Χ. (Επιμ.). (υπό δημοσίευση). Ερευνητικές και διδακτικές προσεγγίσεις για τις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση. Αθήνα: Πατάκης
  • Κορνελάκη, Α. Χ. (2023). Οι εκπαιδευτικές αξίες των εκθεμάτων ως γέφυρες για τη σύνδεσή τους με τις φυσικές επιστήμες και το σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Έρευνα στην Εκπαίδευση12(2), 133–144. https://doi.org/10.12681/hjre.34957
  • Kornelaki, A. C. (2023). Exploring early graders preconceptions about air within non-formal settings. Mediterranean Journal of Education, 2023, 3(1) 39-49 ISSN: 2732-6489
  • Kolokouri, E., Kornelaki, A. C., & Plakitsi, K. (2023). Opening dialogues in education connecting science, environment, and health. A cultural historical perspective. In C. R. Kranz, M. da Apreentação Barretto, & M. G. D. Facci (Eds.) Psychology and Education in dialogue with the Historical-Cultural Theory [Unpublished manuscript]. Center for Research in Historical-Cultural Psychology, t UFRN
  • Kaliampos, G., Kotsis, K. T., & Kornelaki, A. C. (2023). A critical analysis of the democratic argument for teaching science: the case of cell phones. The European Educational Researcher, https://doi.org/10.31757/euer.621
  • Katsidima, M. A., Lavidas, K., Kornelaki, A. C., & Kaliampos, G. (2022). An investigation on alternative ideas on thermal phenomena of pupils with learning difficulties and typical development aged 4-7 years old. SN Social Sciences, 3: 15 https://doi.org/10.1007/s43545-022-00603-5
  • Paskou, K., Kornelaki, A. , & Kaliampos, G. (2022). Designing teaching activities for kindergarten: student-teachers’ proposals for the rainbow. Mediterranean Journal of Education, 2022, 2(2), 39-46
  • Potsikas, M., Prouska, K., Efthimiou, G., Plakitsi, K., Kolokouri, E., Kornelaki, A. C. (2022). Marble Sustainability Matters: An Educational Programme on Marble, Integrating Science, Culture and the Environment. Journal of Social Sciences, 2 (37), 132-146 DOI: https://doi.org/10.15181/rfds.v37i2.2428
  • Kornelaki, A. C., & Plakitsi, K. (2022). Reflection on a training seminar about science education programs in museums of general interest. Journal of Global Research in Education and Social Science, 16(2): 7-26
  • Κορνελάκη, Α. Χ., & Πλακίτση, Κ. (2022). Απόψεις εκπαιδευτικών της περιφέρειας Ηπείρου για τη συμβολή του μουσείου στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών. Επιστημονική Επετηρίδα, Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, 15(2), 48-79 https://doi.org/10.12681/jret.30410
  • Κορνελάκη, Α. Χ., & Πλακίτση, Κ. (2022). Στάσεις εκπαιδευτικών της περιφέρειας Ηπείρου για τη διδασκαλία φυσικών επιστημών. Νέος Παιδαγωγός Online, 31, 199-209 ISSN: 2241-6781
  • Κορνελάκη, Α. Χ., Πλακίτση, Κ. (2022). Γέφυρες μεταξύ θεμάτων Φυσικών Επιστημών και εκθεμάτων Μουσείων γενικού ενδιαφέροντος υπό το πρίσμα της Θεωρίας της Δραστηριότητας και το Πλαίσιο Σχεδιασμού SCIEPΙΜGI. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, 82-83, 37-65
  • Kolokouri, E., Kornelaki, A. C., Plakitsi, K. (2021). Museum Science Education in the Pandemic Era. Regional Formation and Development Studies, 34(2), 92–105
  • Kornelaki, A. C., Plakitsi, K. (2020). Educational Program «Thunderbolt hunt»: An Analysis with the «Experimental-Genetic Method», Cultural-Historical Psychology, 16 (3), 38-46.
  • Κορνελάκη, Α. Χ., Πλακίτση, Κ. (2019). Το κυνήγι του χαμένου κεραυνού. Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μαθητές 5-9 ετών στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ιωαννίνων. Στο Π. Παντίδος (Επιμ.) Ο Ρόλος των Φυσικών Επιστημών στην Προσχολική Εκπαίδευση (439-460). Αθήνα: NewTech Pub Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών