Name: | Papantoniou Georgia |
Academic Rank: | Assoc. Professor |
GG: | 455/19-05-2017, vol. C΄ |
Phone./Fax: | 2651005889, -5802 |
Website: | https://www.researchgate.net/profile/Georgia_Papantoniou http://scholar.google.gr/citations?user=7PEF4DIAAAAJ&HL=el&oi=ao |
e-mail: | gpapanto@uoi.gr |
Office: | 5th floor, Building of the School of Education Sciences & Department of Philosophy, Education and Psychology |
- Cognition (cognitive & executive functions)
- Metacognitive Processes and Self-Regulated Learning
- Motivation, Emotions & Volition
- Psychological Evaluation
- Basic
Degree in Philosophy, Pedagogy, Psychology (specialization in Psychology), School of Philosophy, AUTh.
- Postgraduate (first & second level)
Postgraduate Diploma in Experimental-Cognitive Psychology, Department of Psychology, School of Philosophy, AUTh.
Doctoral Degree in Psychology (Cognitive Psychology), Department of Psychology, School of Philosophy, AUTh.
- Ντίνου, Μ., Μωραΐτου, Δ., Παπαντωνίου Γ., Καλογιαννίδου, Α., & Παπαντωνίου Α. (υπό δημοσίευση). Ψυχομετρικές ιδιότητες της ελληνικής εκδοχής του Ερωτηματολογίου Προσανατολισμών στην Αντιμετώπιση Προβλημάτων. Επιστημονική Επετηρίδα του Τμήματος Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ.
- Γιουμίδου, Ε., Χρυσανθίδου, Ά., Mωραΐτου, Δ., & Παπαντωνίου, Γ. (2013). Η επίδραση του αρνητικού και του θετικού θυμικού στη λεκτική ευχέρεια ατόμων προχωρημένης ηλικίας. Επιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Τόμος ΣΤ΄, 124-159.
- Διμηνίδου, Κ., Mωραΐτου, Δ., & Παπαντωνίου, Γ. (2013). Η επίδραση του άγχους εξέτασης στη Δοκιμασία Σύντομης Γνωστικής Εκτίμησης (ΔΣΓΕ): Εξέταση του ρόλου της ηλικίας και βασικών βιοδεικτών που συνδέονται με το γνωστικό γήρας. Επιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Τόμος ΣΤ΄, 216-248.
- Moraitou, D., Papantoniou, G., Gkinopoulos, T., & Nigritinou, M. (2013). Older adults’ decoding of emotions: Age-related differences in interpreting dynamic emotional displays and the well-preserved ability to recognize happiness. Psychogeriatrics, 13(3), 139-147.
- Papantoniou, G., Moraitou, D., Dinou, M., & Katsadima, E. (2013). Dispositional hope and action-state orientation: Their role in self-regulated learning. In A. Efklides and D. Moraitou (eds.), A positive psychology perspective on quality of life (pp. 219-242). Social Indicators Research Series, 51. Dordrecht: Springer.
- Papantoniou, G., Moraitou, D., Kaldrimidou, M., Plakitsi, K., Filippidou, D., & Katsadima, E. (2012). Affect and cognitive interference: An examination of their effect on self-regulated learning. Education Research International. doi: 10.1155/2012/579590
- Παπαντωνίου, Γ., & Μωραΐτου, Δ. (2012). Γνωστικές ικανότητες παιδιών προσχολικής/πρώτης σχολικής ηλικίας και υπερηλίκων/ηλικιωμένων: Διερεύνηση των μεταξύ τους αναλογιών. Στο Νοητικές ικανότητες όπως παρουσιάζονται σε διαγενεακές μελέτες (σ. 10-17). Πρακτικά του 1ου Συνεδρίου Νευροψυχολογίας «Τρίτης Ηλικίας». Θεσσαλονίκη: Alzheimer Hellas, Ινστιτούτο Νευροεκφυλιστικών Νοσημάτων.
- Μωραΐτου, Δ., & Παπαντωνίου, Γ. (2012). Πρόγραμμα διαγενεακής παρέμβασης σε ηλικιωμένους και παιδιά: Βασικές κατευθύνσεις, αποτελεσματικότητα και συνέπειες στην υγεία και την ευζωϊα των ηλικιωμένων. Στο Νοητικές ικανότητες όπως παρουσιάζονται σε διαγενεακές μελέτες (σ. 3-10). Πρακτικά του 1ου Συνεδρίου Νευροψυχολογίας «Τρίτης Ηλικίας». Θεσσαλονίκη: Alzheimer Hellas, Ινστιτούτο Νευροεκφυλιστικών Νοσημάτων.
- Moraitou, D., & Papantoniou, G. (2012). Mindfulness and action control in young, middle-aged, and old adults: An examination of their relationship to attentional bias towards emotional information. Ricerche di Psicologia, 4, 541-576.
- Papantoniou, G., Moraitou, D., & Filippidou, D. (2011). Psychometric properties of the Greek version of the Test Anxiety Inventory. Psychology, 2(3), 240-246.