Name: Thanos Theodoros
Academic Rank: Assoc. Professor
GG: 723/26-06-2018, τ. Γ΄
Phone./Fax: 26510 05767
Website:
e-mail: ththanos@uoi.gr
Office:
  • Social inequalities and education
  • Education and the job market
  • Socialization in the family and school
  • School violence and delinquency
  • School mediation
  • Degree in Sociology, Panteion University
  • Degree in Pedagogy, Department of Primary Education, University of Crete
  • Postgraduate Degree in Educational Sciences, Special Education
  • MSc. Postgraduate Degree of Specialization Of Pedagogical Sciences, Department of Primary Education, University of Crete
  • PhD at the Department of Philosophy and Social Sciences, University of Crete, on: “Contribution to a sociology of social inequalities in education in Greece: A study of the access opportunities of socio-professional groups to higher education in the post-war period”
  1. Panagiotopoulos, Ν. & Thanos, Th. (2008). The time of understanding an “unfair game” “(37-72). At Ν. Παναγιωτόπουλος (Δ/νση): «Η απομάγευση του κόσμου», Αθήνα: Πολύτροπον.
  2. Θάνος, Θ. (2009). Εκπαιδευτικές ανισότητες (Πρακτικά Επιστημονικής Ημερίδας, Ρέθυμνο, 11.03.2009). Αθήνα: Μοτίβο.
  3. Θάνος, Θ. (2010). Κοινωνιολογία των κοινωνικών ανισοτήτων στην εκπαίδευση (Γ. Κουζέλης, Πρόλογος). Αθήνα: Νήσος.
  4. Θάνος, Θ. (2011). Η διαμεσολάβηση στο σχολείο και την κοινωνία. Αθήνα: Πεδίο.
  5. Θάνος, Θ. (2011). Παράγοντες αποκλίνουσας και παραβατικής συμπεριφοράς στο Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο. Επιστήμες Αγωγής, 1, 89-102.
  6. Θάνος, Θ. (2012). Πρόσβαση στην ανώτατη εκπαίδευση και κοινωνικές ανισότητες. Τα κοινωνικά χαρακτηριστικά των φοιτητών των Σχολών Επιστημών Αγωγής. Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, 5, 31-59.
  7. Θάνος, Θ. (2012). Σχολικές διαιρέσεις και κοινωνικές διακρίσεις. Η πρόσβαση των κοινωνικών ομάδων στην ανώτατη εκπαίδευση στις αρχές του 21ου αιώνα (2001-2009). Κοινωνικές Επιστήμες, 1, 124-172.
  8. Θάνος, Θ. (2012). Αποκλίνουσα και παραβατική συμπεριφορά των μαθητών στο σχολείο (Γ. Πανούσης, Πρόλογος-Επίμετρο). Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.
  9. Θάνος, Θ. (2013). Εκπαίδευση και κοινωνική αναπαραγωγή στη μεταπολεμική Ελλάδα (1950-2010). Ο ρόλος της ανώτατης εκπαίδευσης (Ν. Παναγιωτόπουλος, Πρόλογος). Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.
  10. Κουρκούτας Η. & Thanos, Th. (2013). Σχολική βία και παραβατικότητα (Συνεργασία με Η. Κουρκούτα). Αθήνα: Τόπος.
  11. Θάνος, Θ., Τσατσάκης, Α., Σταγάκης, Β. & Κατσιούλας, Κ. (2013). Η διαμεσολάβηση στο δημοτικό σχολείο: Αξιολόγηση προγράμματος εκπαίδευσης μαθητών και εφαρμογής (317-335). Στο Η. Κουρκούτας & Θ. Θάνος (Επιστ. Επιμ.), Σχολική βία και παραβατικότητα (Συνεργασία με Η. Κουρκούτα). Αθήνα: Τόπος.
  12. Κουρκούτας, Η. Θάνος, Θ. Βιταλάκη, Ε. & Γιαννάτου, Α. (2014). Εναλλακτικές εκπαιδευτικές και κλινικές παρεμβάσεις για μαθητές με σοβαρά προβλήματα σχολικής προσαρμογής: το παράδειγμα του προγράμματος διαμεσολάβησης ομηλίκων (257-292). Στο Μ. Μαλικιώση-Λοΐζου (Επιστ. Επιμ.), Συμβουλευτική ομηλίκων στην εκπαίδευση. Αθήνα: Πεδίο.
CV