Name: | Thanos Theodoros |
Academic Rank: | Assoc. Professor |
GG: | 723/26-06-2018, τ. Γ΄ |
Phone./Fax: | 26510 05767 |
Website: | – |
e-mail: | ththanos@uoi.gr |
Office: |
- Social inequalities and education
- Education and the job market
- Socialization in the family and school
- School violence and delinquency
- School mediation
- Degree in Sociology, Panteion University
- Degree in Pedagogy, Department of Primary Education, University of Crete
- Postgraduate Degree in Educational Sciences, Special Education
- MSc. Postgraduate Degree of Specialization Of Pedagogical Sciences, Department of Primary Education, University of Crete
- PhD at the Department of Philosophy and Social Sciences, University of Crete, on: “Contribution to a sociology of social inequalities in education in Greece: A study of the access opportunities of socio-professional groups to higher education in the post-war period”
- Panagiotopoulos, Ν. & Thanos, Th. (2008). The time of understanding an “unfair game” “(37-72). At Ν. Παναγιωτόπουλος (Δ/νση): «Η απομάγευση του κόσμου», Αθήνα: Πολύτροπον.
- Θάνος, Θ. (2009). Εκπαιδευτικές ανισότητες (Πρακτικά Επιστημονικής Ημερίδας, Ρέθυμνο, 11.03.2009). Αθήνα: Μοτίβο.
- Θάνος, Θ. (2010). Κοινωνιολογία των κοινωνικών ανισοτήτων στην εκπαίδευση (Γ. Κουζέλης, Πρόλογος). Αθήνα: Νήσος.
- Θάνος, Θ. (2011). Η διαμεσολάβηση στο σχολείο και την κοινωνία. Αθήνα: Πεδίο.
- Θάνος, Θ. (2011). Παράγοντες αποκλίνουσας και παραβατικής συμπεριφοράς στο Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο. Επιστήμες Αγωγής, 1, 89-102.
- Θάνος, Θ. (2012). Πρόσβαση στην ανώτατη εκπαίδευση και κοινωνικές ανισότητες. Τα κοινωνικά χαρακτηριστικά των φοιτητών των Σχολών Επιστημών Αγωγής. Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, 5, 31-59.
- Θάνος, Θ. (2012). Σχολικές διαιρέσεις και κοινωνικές διακρίσεις. Η πρόσβαση των κοινωνικών ομάδων στην ανώτατη εκπαίδευση στις αρχές του 21ου αιώνα (2001-2009). Κοινωνικές Επιστήμες, 1, 124-172.
- Θάνος, Θ. (2012). Αποκλίνουσα και παραβατική συμπεριφορά των μαθητών στο σχολείο (Γ. Πανούσης, Πρόλογος-Επίμετρο). Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.
- Θάνος, Θ. (2013). Εκπαίδευση και κοινωνική αναπαραγωγή στη μεταπολεμική Ελλάδα (1950-2010). Ο ρόλος της ανώτατης εκπαίδευσης (Ν. Παναγιωτόπουλος, Πρόλογος). Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.
- Κουρκούτας Η. & Thanos, Th. (2013). Σχολική βία και παραβατικότητα (Συνεργασία με Η. Κουρκούτα). Αθήνα: Τόπος.
- Θάνος, Θ., Τσατσάκης, Α., Σταγάκης, Β. & Κατσιούλας, Κ. (2013). Η διαμεσολάβηση στο δημοτικό σχολείο: Αξιολόγηση προγράμματος εκπαίδευσης μαθητών και εφαρμογής (317-335). Στο Η. Κουρκούτας & Θ. Θάνος (Επιστ. Επιμ.), Σχολική βία και παραβατικότητα (Συνεργασία με Η. Κουρκούτα). Αθήνα: Τόπος.
- Κουρκούτας, Η. Θάνος, Θ. Βιταλάκη, Ε. & Γιαννάτου, Α. (2014). Εναλλακτικές εκπαιδευτικές και κλινικές παρεμβάσεις για μαθητές με σοβαρά προβλήματα σχολικής προσαρμογής: το παράδειγμα του προγράμματος διαμεσολάβησης ομηλίκων (257-292). Στο Μ. Μαλικιώση-Λοΐζου (Επιστ. Επιμ.), Συμβουλευτική ομηλίκων στην εκπαίδευση. Αθήνα: Πεδίο.